Hi there

Idag har jag inte gjort ett dugg. Städat, promenerad och kollat på film. Det jag egentligen skulle gjort var att plugga, men det har inte blivit så mycket med det. Får sitta och turboläsa nu. hehe
Hittade dock en massa vitsippor när jag va ute och traskade, så hoppas mamma blir glad när hon kommer ner och ser dom imorgon bitti. (:

Igår var jag på stan med syrran, hon ville ha hjälp att hitta en vårjacka. Vi sökte igenom hela stan men hittade inte en enda vettig kandidat.
Dock! så hittade jag en studentklänning, helt perfekt va det! Skönt att ha det fixat.
Vi lunchade på subway. Men killen som jobbade failade totalt och la fel grönsaker på fel macka.
Stackars oss. haha

Och sen på kvällen åt jag grillat inne hos Emil och Elin, sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0