9 Januari 2012

Idag har jag väl inte gjort så mycket. Vaknade och trodde klockan var kvart i 3 och va helt förtvivlad för att jag sovit bort hela dagen. Tog mig en hel timme att märka att jag kollat fel när jag såg att klockan va kvart i 2 och jag eg hade vaknat kvart i ett.

Så jag tog tag i dagen och gick ut med hunden. Sen tänkte jag att jag skulle tvätta så jag sorterade tvätt och la i i tvättmaskinen, sen märkte jag att tvättmedlet va slut..

Sen skulle jag ta och laga mat tills mamma kom hem. Hon hade lagt fram ett recept så jag tänkte överraska, men gick inte riktigt som jag tänkt. Läste fel på receptet flera gånger och det tog typ 3 gånger så lång tid som det eg skulle. Men nu är pajen iaf i ugnen och jag hoppas på det bästa!

Så det är inte mycket jag har lyckats med idag men jag har iaf försökt!
Nu ska jag glo ett avsnitt av oc och hoppas på att pajen är bra när jag tar ut den.
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0