15 November 2011

Hej på er! Det var ju ett tag sen nu, och sitter här och har absolut ingenting att göra. Eller, jag ska skriva en krönika.
Sitter dock bara här och se skrivstrecket blinka..
Det är svårt att skriva när man inte har en aning om vad man ska skriva om, jag vet inte ens vart jag ska börja tänka, hur ska jag då veta vart jag ska börja skriva?
Hade vart mycket enklare ifall hon hade gett oss ett ämne som vi skulle skriva om. Galen blir jag!

Så just nu har gör jag inget kreativare än att titta på när pappa försöker lära sig använda äggkokarn. Underhållande, men inte till någon hjälp.

Stryk det sista, pappa och äggkokarn var till stor hjälp. Det fick bli min krönika! Ha, eller en inspiration.
Och jag blev faktiskt klar med krönikan innan jag hann publicera detta inlägg. Underbart!

Nu ska jag gosa ner mig framför tvn och känna att jag va duktig som lämnade i en uppg i tid.
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0