Lovely day!

Idag visade sig att faktiskt bli en jätte bra dag. Spenderade den med min underbara vän Linda.
Vi åkte till gränna och åt glass och drack öl, och bara hade det gott i solen. Något jag verkligen längtat efter att kunna göra. :)




Sen åkte vi hem till Linda och jag färgade jag hennes hår. Men jag mådde lite illa så jag åkte hem. & när jag sitter i bilen så får jag ett sms ifrån Dressmann där dom undrar om jag kan jobba lite nästa vecka! Jag är så himla glad! :D

När vi nästan är hemma så ser vi dethär:

Jag fick ingen bra bild, men det var iaf 8 stycken älgar på ett och samma ställe. As coolt! :)

 

Nu ska jag ta och lägga mig och läsa cosmo, som jag fick hem idag. & imorgon blir det kalas för pappa som fyller år idag. :)

 

 



Kommentarer
Postat av: Linda.

du skulle inte lägga upp någon bild sa jag ju

2011-05-09 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0