All by myself!

Idag så flyttade min bror ut. Så nu är det bara jag kvar hemma hos mamma och pappa. Känns både tråkigt och roligt på samma gång.
Kommer både sakna och inte sakna adams helvetesmusik på så hög volym så man undrar om hans huvud sprängs där inne.
Hans gnällade på att man gör te mitt i natten. & att när man kommer ner på morgonen så har han ätit upp alla mackor under natten.
Men hans lägenhet var jätte fin och jag hoppas verkligen att han kommer trivas där!

Nu ska jag ta en kopp te och sen glo några avsnitt ANTM!
Imorgon är jag ledig, så det blir in till stan för träning, shopping och sen hem till älskling för mys. Vi har inte träffats på hela veckan så jag saknar honom jätte mycket!

NattiNatti! ♥


En bild på Adam när jag och Malin hade flätat hans hår för några år sen.
Glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0