29 Mars 2011

Godkväll på er! Har varit lite dåligt med bloggningen i några dar nu. Men ska försöka ändra på det.
Men har precis börjat på praktik nu och jag är helt slut när jag kommer hem så orkar typ inte. Men ska försöka!

Min dag har iaf sett ut såhär:

Käkade frukost på ikea med mamma. Smoothie är min nya last! ehehhe

Efter det gick jag till praktiken. Är på dressman för den som undrar.

Inventerat varor hela dagen, 10-18. Men det funkar! :)

 

Efter det träffade jag Linda lite snabbt innan jag tog bussen hem. Är dödstrött så snart ska jag och ville ta och sova.

Det är ju en dag imorgon också. & då ska Hampus komma hit så då vill jag ju vara iaf lite pigg.

Men vi får ta och höras imorgon, ska försöka slänga in en inlägg innan jag drar iväg imorgon.

Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0