12 Mars 2011

Goddag på er! Nu är första gången jag skriver från en dator på typ en vecka. Så nu får ni ett ordentligt inlägg!
Jag sitter just nu hemma hos Hampus och gör inget spec. Har det gosigt. :)
Ska snart dra mig iväg till Lilla Linda för lite filmmys och gott. Frida kommer också och kanske Lina!

Kan ju berätta lite om veckan nu när jag varit så off.

I måndags gjorde jag inget spec, Skola, träning och sen en fika med Hampus!
Fast! det hände en sak. Det kom fram en man till mig och frågade om han kunde få en cigg. Men jag hade nästan inga kvar så jag sa nej. Men då blev han jätte arg och tog jag i mig och försökte ta den jag rökte. Jag lyckades ta mig loss och då sa han jävla hora och sen fick han. Jag var helt chockad! haha

I Tisdags så va det skola, bröllopsprov hade vi! Efter det blev den en fika med Lotta och Janni, efter det gick jag och tränade för att fördriva tid innan jag skulle träffa Carro. Vi tog en fika och det va askul att träffa henne igen. Känns som det va evigheter sen sist!

in progress!


I Onsdag var det skola, sen träning och sen hem till Hampus en stund. :)

I Torsdag var det depp väder. Så efter skolan åkte jag hem och kollade film heeela dagen!

Igår
åt jag lyxfrukost hemma hos mormor och morfar. Sen skjutade dom mig till skolan och jag hade en lektion! Sen träffade jag syster på stan och tog en fika. Sen tränade jag och när Hampus slutat skolan träffade jag honom för ännu en fika. Det har varit en fika-vecka kan man säga! haha
Sen va vi bara hemma på kvällen och gjorde inget spec alls. Jätte skönt. :)

En bild på min söta lilla morfar :)

 

Ja, det va min vecka lite kort och gott!
Nu ska jag ta och sminka mig. Men vi hörs under kvällen sen. Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fin du blev!! Har du ingen bild på när slöjan är av?

Puss, ses ikväll ‹3

2011-03-12 @ 17:06:18
URL: http://fridahjortas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0