Godkväll!

Kom precis hem ifrån älskling. Ska inte göra något speciellt idag. Bara chilla och sen sova tidigt.
För imorgon ska jag hem till mamma och pappa och städa ur mitt gamla rum så jag får plats med mina saker när jag flyttar hem nästa vecka.
Ska bli så himla skönt att flytta hem. Få bli lite bortskämd och ha ville. Myspys.

Idag så har jag varit på stan med mamma och pappa. Vi lunchade med Emma för att bestämma lite när jag ska flytta och hur vi ska göra med allt och så.

Couscous sallad, hur gott som helst!



Några timmar senare åkte vi till a6 och fikade också. Latte <3
Kakan var dock väldigt äcklig..


Men nu ska jag ta och kolla lite på tv, vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är inte du som ska bli bortskämd, du ska pyssla om mamma!

2011-02-04 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0