Onsdags kväll på landet

Sitter i tvrummet med en kopp te och kollar på Berg flyttar in. Ganska kul faktiskt!

Idag var jag och Hampus på stan. Var dock inte riktigt våran dag, för Hampus tappade sin plånbok och blev av med pengar och busskort. Plånboken fick han dock tillbaka sen.
& jag som skulle köpa en tröja på HM, då fanns den inte i min storlek. :( Så nu har jag inget att ha på mig på Fredag, för jag är ju hos mamma och pappa om ni inte förstått det. :)
Får ta och rota lite i mammas garderob.

Imorgon blir det skola. Börjar med idrott klockan 09.40 Vi ska vara på friskis och svettis imorgon! Så t.o.m Linda ska med. Efter det blir det stylist och då blir det hårinpackning, ansiktsbehandling, manikyr och make up!
Men nu ska jag kolla på tv. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0