Godkväll.

Lämnade min bärbara dator i skolan, därför jag inte orkat uppdatera. Min stationära är så himla seg och jobbig.
Men kände att jag iaf skulle skriva ett inlägg. :)

Så, hur har eran dag varit?
Som ni vet så tränade jag för första gången på evigheter idag. Det var ju så himla gott! Kändes riktigt bra.. :)
Dock så fick jag ont i foten efter jag sprungit på löpbandet. Mina fötter är lite konstiga förstår ni. Men jag fick ignorera det och fortsätta ändå.

Nu blir det träning igen på antingen Onsdag eller Fredag. Det beror på hur mycket läxor jag har.
& vet ni? :D Sense ska slå ihop med Atlantis spa. Så snart kommer jag bara ha ca 5 min till gymmet. Hur fint är inte det då?

Ah, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Kollar på tv nu, CSI eller något..
Datorn får stå på, så kanske kommer upp ett till inlägg innan läggdags. Men om inte så får ni sussa så gott så hörs vi imorgon! :)

(har även photoshop på denna datorn, så ska nu försöka göra lite bilder så vi kan komma igång ordentligt med bloggandet! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0