Första inlägget!

Japp, nu är jag tillbaka till bloggandet. Men vill börja om från början, därför startade jag en helt ny blogg!
Hoppas att denna går bättre än förra. & att jag bloggar ordentligt denna gången.

För er som är nya, så tänkte jag berätta lite om mig själv. Mitt namn är Alma, om ni undgått det.
Jag är 18 år och bor i Jönköping tsm med min syster och hennes tre katter!
Har precis börjat andra året på gymnasiet, inriktning styling. Så det kommer det självklart komma mycket om i bloggen. Bilder, tips och sådant.

fritiden brukar jag vara med mina kompisar eller min pojkvän. Vill även säga träning, men det har det dock inte varit på ett tag nu. & det är illa! Så förhoppningsvis kommer det tillbaka snart. ;)


Ja, det var väl vad man kunde säga om mig. Här i bloggen kommer ni få följa mig i min vardag såklart. Men jag kommer inte bara skriva om min vardag. Kommer skriva om allt som poppar upp i mitt huvud. Så man vet aldrig vad som väntar. :)

Just nu är jag hemma hos min bästa vän Linda. Vi ska dock snart gå ner och lägga oss, det är ju trots allt skola imorgon. Men vi får ta och höras imorgon ist! Puss.

En bild på mig och Thisbe ifrån tidigare idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0