Förlåt!

Har helt glömt bort att blogga idag! Jag började städa direkt när jag kom hem förstår ni. Var eg meningen att jag bara skulle städa min garderob. Men slutade med att jag städade hela lägenheten, och diskade all disk..

Städa t.o.m ur en låda vi har i hallen, där vi slänger all onödig post. Men nu var det så överfull så man kunde inte öppna lådorna under. Därför tog jag och sorterade ut allt det. Städade även ur städskåpet, överfullt med rollers! ;)
Lite jobbigt dock när jag gick ut från sopprummet från att ha slängt allt, så ser jag att det står på dörren att man inte får slänga tidningar. & jag hade ju slängt en hel säck full. Tror ni dom blir sura på mig nu? :O

Aja, nu när jag varit så duktig tycker jag att jag är värd en cigg. Men vi hörs sen! ♥


Kommentarer
Postat av: Mad

Well done!



Jag har också städat hela lägenheten, inte för att min är så stor men jag kan fan stöka ner :P

Det är drygt att städa men så jävla skönt när det är gjort!



Vi har varit duktiga! :D

2010-09-07 @ 19:28:14
URL: http://auroranebulosa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0