Filmtips

Tänkte faktiskt rekomendera alla filmer jag sett i helgen.

Kick-Ass: Asbra film! Trodde jag verkligen inte när vi började kolla. Men man blir lite förvånad, för filmen börjar som en ungdoms komedi men sen går den över till action. Verkligen värd att se!
Den får 5 av 5 utav mig. :)

Beck - I stormens öga: Jag älskar alla beck filmer. Denna var dock inte en utav mina favoriter, för att det inte var beck och dom som förde utredningen. Men om man gillar beck filmerna så är den defentivt värd att se.
Den får 3 av 5 utav mig.

Rec 2: Inte lika bra som ettan! För ettan är nog en utav dom läskigaste filmerna jag någonsin sett.
Men denna är också helt klart värd att se, en utav dom bättre skräckfilmerna som finns nu så.
Den får 4 av 5 utav mig.

Men nu ska jag glo wallander och dricka chai tee, vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0