Äntligen hemma hos mor och far!

Mamma kör bil och sjunger "I feel it in my fingers, I feel it in my toes"

 

Blev en rätt så lång dag på stan, det hade jag inte räknat med. Hade heller inte räknat med att få med mig en jacka och ett par tight hem. Men det fick jag minsann!

Ni får se sen om jag hittar någon kamera..

 

Jag var visst ledig ifrån skolan imorgon, så Emma och Hampus kommer ut imorgon så blire skogspromenad och mys.

Jag älskar att vara på landet ibland. Så mamma har lovat mig att jag ska få ett rum här ute igen. Vi var och köpte en ny madrass idag. För den enda lediga sängen vi har här ute är stenhård. Så vi får hoppas att det blir bättre nu.

Sen ska vi fixa mer till helgen. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0