Lång dag på salongen!

Precis hemkommen, idag var det "mor och dotter-dag" på salongen. Så Linda låna min mamma och jag lånade Hampus. & så gjorde vi en ansiktbehandling och en manikyr på dom. Mysigt var det faktiskt. :)
Dom kom vid fem, och innan det så hade haft skola och tränat på varandra. Så jag va i salongen från 12-7 idag. Så är ganska trött nu faktiskt..

Men Linda va så söt och bjöd mig på subway efter vi slutat. Hon är bra hon. ♥



Söta mamma och fia med ansiktsmask! :)



Nu ska jag ta och slappa framför tvn några timmar innan det blir sängen, ni får ha en bra kväll. ♥

Kommentarer
Postat av: EMY

WWW.EMYS.SE

WWW.EMYS.SE

WWW.EMYS.SE



Sjungande blondin som bloggar videobloggar, lägger upp sångklipp, modetips & massa egobilder!



2010-10-22 @ 05:03:23
URL: http://emys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0