Morden i midsommer.

Äntligen ett morden i midsommer som vi inte sett! Nu är det dock paus, så jag tänkte passa på att blogga lite. Har varit lite dött här i bloggen ett tag. Men jag har inte haft någon lust. Tyvärr.
Men nu är lovet slut så nu går allting tillbaka till det vanliga.

Imorgon är det skola som gäller. & efter det blir det träning, verkligen väldigt nödvändigt!
Jag & Emma tog några bilder när vi var ute på landet idag, men dom kommer inte upp förens imorgon. För kan bara lägga in dom på den andra datorn, och orkar verkligen inte sätta igång den nu.

Men här får ni en bild från när jag och Hampus var ute i början av veckan. Jag får eg inte lägga upp några bilder innan Hampus har fått kolla på dom och fixa lite. Men en bild kan ju inte skada!


Jag och Elin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0