Krypa ner i sängen..

.. och glömma denhär dagen!
Fy vilket hemskt väder. När jag och Emma skulle åka till mormor och morfar idag så åkte vi en buss och sen skulle vi byta till en annan buss för annars skulle vi få gå en bra bit till mormor och morfar och det hade vi ingen lust med i detta vädret. Så vi hoppade av, men den andra bussen kom aldrig.
En timme fick vi stå ute i det hemska vädret.. Sen sprang vi och tog den andra bussen och åkte så vi fick gå en bra bit ändå. Vi var så kalla!

& efter god mat och varm glögg skulle vi pallra oss hemåt igen.
Då kommer först bussen helkonstigt, så vi får åka en extra runda och sen tillbaka dit vi hoppade på och sen in till stan. Sen när vi väl är inne i stan, tog typ en timme med bussen när det annars tar typ 25.. Så stog det att våran buss skulle gå om 1 min, så vi tänkte att våran tur äntligen vänt.
Men icke! Det stog 1 min tills nästa buss kom efter 30 min. Så vi var lika kalla igen, men nu är jag hemma och varm.
Har dock ingen lust att någonsin gå ur denna sängen igen!
Godnatt på er. ♥

Ja, det är jag som är tomten! :)

Jag och Emma fick låna lite myskläder för våra var helt blöta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0