Köpt i ullared

1. Shampoo och balsam

2. Duschcreme och bodylotion. Luktar asgott!

3. Hårspray att ha i väskan

4. Nagellack och lite sånt fix

5. Strumpor och ett par trosor

6. Ribbade tights

7. Disneymuggar. Jag va bara tvungen! 10 kr styck liksom..

8. Nagelpolerare

9. Laptop skin. Ska försöka mig på det senare!

10. En ram

11. Lacktights

12. Kofta, kommer nog bättre bild senare.

13. Lite gott. :)

14. Nya sängkläder! Jag blev så lycklig.

 

Ja, det va det. Eller, det blev ju lite julklappar också, men dom kan jag ju inte lägga upp här. ;)

Mina fötter är helt döda och nu ska jag ta och kolla på one tree hill. Puss! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Linda.

Blev lite sugen på att sno dina nagelstenar ;)

2010-11-13 @ 20:41:53
URL: http://lnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0