Godkväll!

Precis kollat på det senaste avsnittet av gossip girl, LOVE!
Nu ska jag ta och gå och röka, sen lägga mig i sängen och kolla på lite oth innan jag ska sova. Får bli en tidig kväll idag! För har försovit mig till skolan två dar irad nu, så skärpning!

Idag va jag ju då inte i skolan, för hade bara en lektion och den försov jag mig till. Så när jag väl vaknat så verkligen tvingade jag mig själv ner till gymmet för 1 timmes workout! Körde stenhårt på crosstraiern i slutet, och fy! trodde jag skullte trilla ihop..

Sen var det bara hem och vända för att sen åka och hämta sminkbox, för jag ska nämligen ha sminkparty på lördag. :)
& boxen var minsann inte liten! typ som två resväskor, kan visa en bild sen. Så tänk er att släppa det på bussen. Inte roligt alls..

Men ni får ha det så bra, så hörs vi! ♥

Edit: Malin ringde precis, och nu blir det ett spinning pass imorgon. Ojojoj!

"I'd punch you in your fake nose right now but you'd just go out and buy another one."

Jag älskar brooke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0