Dag 1 - Om mig

Tänkte, jag kan ju börja nu direkt!

Mitt namn är Alma Rickardsson och jag är 18 år.
Jag bor i Jönköping tsm med min syster och en massa katter! Jag pluggar till stylist och går andra året på plusgymnasiet. :)
Framtiden känns dock väldigt osäker för mig, för jag har inte riktigt bestämt vad jag vill göra med mitt liv. Ibland vill jag bli designer, ibland vill jag bli make up artist och ibland vill jag bara va henne med en massa ungar. Så det är svårt att säga vad jag tror jag kommer göra i framtiden..

Som person är jag nog rätt barnslig. Eller, om man känner mig. Annars är jag iskall! haha, eller inte...
Men jo, jag är nog riktigt barnslig. Iaf när jag är med mina kompisar.
Jag är också väldigt snäll, omtänksam och rolig. Hoppas jag iaf! ;)
Något som är ganska dåligt med mig dock är att jag ska alltid ha rätt och jag vill helst alltid bestämma allt. & det är något som folk ofta påpekar, men det går dock inte att ändra på! Får väl hoppas att jag väger upp det med mina bra sidor ist. :)

Jag har en pojkvän sen 2 och snart ett halvt år tillbaka. Hampus heter han och han är jätte söt!
Så han är ju såklart en jätte stor del av mitt liv. & sen har vi ju också mina två bästa vänner, Linda och Lina. Puss på dom!

Ja, det var väl "kort" om mig. Ha det så bra. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0