1 November!

Förlåt för kass uppdatering. Men är ute på landet hos mor och far, och då tänker jag inte riktigt på att jag ska uppdatera bloggen.

Jag & Hampus var ute på skogpromenad idag med hundarna. & när vi skulle göra ett byte så tappade vi acke, och satan va han kan springa.
Han sprang rakt in i skogen och vi sprang efter. Tror nästan aldrig jag sprungit så snabbt, inte lätt att springa i skogen heller, men Hampus fick till slut tag på honom.
Men fy vad rädd jag var.

Nu är vi hemma igen och ska nog sätta på någon film och bara ligga i soffan och gotta oss.
Ah, har faktiskt inte så mycket mer att skriva just nu. Det kommer komma en massa bilder sen när jag kommit hem. För vi kan inte lägga in dom här.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0