Tvätt och städ-dag

Är ledig idag och då passar jag på att tvätta och städa. Behövligt med tråkigt!
Sista tvätten är i torktumlarn nu, så det är snart klart. Dock så har jag inte ens börjat städa än, och är inte ett dugg taggad..

Ikväll hoppas jag att bästis kommer hit, lite myskväll sådär. :)

Imorgon blir det skola, och efter det lite julklappshandling! Har faktikst bara tre stycken kvar, kanske duktigt tycker jag. :)

I helgen ska jag också hinna med lite julpyssel med Hampus mamma. Vi ska bland annat göra dörrkransar. Myspys. :)
Jag ska även hinna med ett sminkparty, så det blir inte så mycket slapp. Det har det inte varit på hela veckan. Så jag är rätt så trött faktiskt.

Träningen har också fått straffas för den stressiga veckan. Inte hunnit med ett enda pass!
Men på måndag tar vi nya tag. :)

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0