Dag 3 - Mina föräldrar

Min mamma heter Lena och är 50 år. Hon är en bra mamma, snäll rolig och ibland fullständigt galen!
Hon är väldigt glad och har du inte fått en kram av min mamma måste du ha gjort något riktigt riktigt hemskt..
Hon har konstig klädstil och lägger alldeles för mycket pengar på konstiga lampor hon inte ens hänger upp.
Något av det bästa hon vet måste vara att gå på loppis. Hon kan se fram emot det i flera veckor..
Hon är lärare på attarpsskolan, hon undervisar i engelska matte och svenska om jag minns rätt! & hon säger att hon är otrooooligt älskad av sina elever. Så vi får väl helt enkelt lita på att hon talar sanning!

Pappa är ungefär en vecka yngre än mamma. Han är en bra pappa, snäll och omtänksam. & när man ler eller skrattar kan man man själv inte låta bli att hänga på. Mest skrattar han åt sina egna skämt..
Han tycker om att jaga och att kolla på däckar filmer. Och det är alltid olika regler för honom och alla andra, t.ex om jag skulle spilla ut ett glas mjölk så skulle det va en jätte katastrof. Men om han skulle göra det skulle det inte vara någon fara alls. Men det är okej att han är så, för vi är vana. :)
Jobbar det gör han uppe på golfbanan på kättilstorp. & när han hinner så slaktar han svart åt sina vänner och deras vänner osv.

Mamma och pappa blev tsm på högstadiet. När jag gick i sexan så berättade dom att de skulle skilja sig. & det gjorde de jag, mamma, Emma och Adam flyttade in till stan.
Men efter cirka ett år i sär fattade dom att dom inte kunde vara utan varandra så de flyttade ihop igen.

& nu i våras så gifte dom sig igen på sin 50 års fest. & nu är dom lyckliga och allt är bra. :)




Kommentarer
Postat av: Johan Bäck

Så T kollar på att folk däckar, fyllefilmer i allmänhet? Tror (om det är sant att L är svensklärare) att du behöver gå på mammas lektioner lite :)

2010-12-09 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0