Dag 2 - Min första kärlek

Jag är inte säker på vad som va min första kärlek. Jag menar, när man va liten va man ju inte kär på det sättet. För då bytte man ju pojkvän med sina kompisar och så nån gång i veckan, helkonstigt! Så det är väl helt enkelt Hampus.

Vi träffades när vi gick på ljungarumsskolan. Han i 7an och jag i 8an. Jag minns inte riktigt hur vi började prata. Men Hampus var/är en sån som pratade med alla, så antar att det va han som sa något drygt. :)

Efter ett tag så hade han frågat min kompis om min msn och så addade han mig. Sen började vi chatta varje dag och prata mer i skolan och så. Han åt ofta med mig, min bästa kompis och hennes kille. Han försökte låtsas att han va där med Sandras kille. Men dom va inte ens så bra kompisar när inte jag va med, så vi fattade. :)
Han kom även tidigare till skolan några gånger för att han visste att jag va där innan. Eftersom jag bodde på landet och åkte bonnebuss.

Han tyckte om mig och ville umgås på fritiden och så, men det ville inte jag av någon anledning. Men till slut gjorde vi det, han kom till mig men jag ville inte ta in honom för mamma hade gäster och det kändes konstigt. Så isf gick vi ner och satte och i källaren, lite läskigt mysigt och sådär. :)

Sen efter det ville jag inte mer, och då slutade han höra av sig till mig. & det va då jag märkte att jag tyckte om honom.
Men då hade han gått vidare.. :(

Så jag var dödskär och en riktig pain in the ass. Stackars Hampus! heheh
Men sen fick jag honom och nu har han varit min i snart 2 och ett halvt år! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0